Sık Kullanılan Ürün Yönetimi ve Kişiselleştirilmesi
Kursoft ürünleri güçlü altyapısı, kullanım kolaylığı ile ön plana çıkan ve kullanıcılarına sunduğu esnek kullanım ve kişiselleştirme özellikleri ile dikkat çekiyor. Bu yazımızda Sık Kullanılan Ürün Yönetimi ve Kişiselleştirilmesi işleminden bahsetmiş olacağız.
1. Sık Kullanılacak Ürünlerin Toplu Olarak Aktarılması
KRS üst Menü Stok Depo Modülü > Stok Kartları Listesi bölümünden veya KRS Ana ekran üzerinden Stoklar butonu yardımı ile Stok Listenize ulaşabilirsiniz.
Stok Listemiz üzerinden kullanıcılardan bağımsız olarak sık kullanılanlara ekleyeceğiniz ürünlerin yanındaki kutucuğu işaretleyerek +Ekstra > Toplu İşlemler > Seçili Ürünleri > Sık Kullanılanlara Ekle tıklayarak seçili ürünlerin sık kullanılan bölümüne eklemiş oluruz.
2. Bir ürününün Sık Kullanılan Bölümüne Aktarılması
KRS üst Menü Stok Depo Modülü > Stok Kartları Listesi bölümünden veya KRS Ana ekran üzerinden Stoklar butonu yardımı ile Stok Listenize ulaşabilirsiniz.
Sık kullanılan bölümüne aktaracağımız ürün üzerinde sağ tuş yardımı ile Değiştir’e tıklarız, açılan pencere üzerinde Sık Kullanılan kutucuğunu işaretleyerek Kaydet Butonuna basarız.
3. Sık Kullanılacak Ürünlerin Personel Bazlı Ayarlanması
- Stoklar Listesi üzerinden +Ekstra > Hızlı Satış Sık Kullanılan Ürün Yönetimi işleminize Adisyon Sık Kullanılan Ürün Yönetimi bölümüne ulaşırız.
- Hızlı Satış Ekranı üzerinden Araçlar > Hızlı Satış Sık Kullanılan Ürün Yönetimi veya Sık kullanılan ürün bölümünde sağ tuş yardımı ile Görünümü Kişiselleştir‘e tıklarız.
- Adisyon Self Servis Ekranı üzerinde sık kullanılan ürünlerin bulunduğu yerde sağ tuş yardımı ile Görünümü Özelleştir‘e tıklarız.
Sık Kullanılan Ürün Yönetimi penceresine ulaştıktan sonra
- Ekran üzerinde bulunan sağ sol ok tuşları ile sık kullanılan ürünleri ekleyebilir veya çıkarabilirsiniz.
- Ekran üzerinde bulunan yukarı aşağı ok tuşları ile sık kullanılan ürünlerin sıralamasını değiştirebilirsiniz.
- Görünmeyen stokların tamamını görünen stoklar bölümüne aktarmak için görünmeyen stoklar bölümünde sağ tuş yardımı ile Tümünü Aktar‘a tıklayabilirsiniz.
- Seçili Personele Uygula butonunu kullanarak her personele ayrı sık kullanılan bölümü ayarlayabileceğiniz gibi, Tüm Personeller İçin Uygula butonu ile tüm personellerde aynı ürün ve sıralamayı tanımlayabilirsiniz.
Gerekli değişiklikleri yaptıktan sonra listenin güncellenmesi için pencereyi kapatıp tekrar açmanız yeterli olacaktır.