0850 420 0 577
bilgi@kursoft.com.tr

Yeni Personel Nasıl Eklerim?

KursoftPersonel / Kullanıcı ModülüYeni Personel Nasıl Eklerim?

Ağu

9

Yeni Personel Nasıl Eklerim?

KRS ön muhasebe programına personel ve kullanıcı ekleme işlemlerini ekteki evreleri takip ederek yapabilirsiniz.

1 – ) KRS üst menüsünde bulunan Personel modülüne erişip bu alandan “Yeni Personel Ekle” bölümüne gidin.

2 – ) Personel ekleme penceresinde istenen bilgiler girildikten sonra KAYDET butonu ile personelinizi kaydedin.

 

Diğer Tüm Makalelerimize ve Eğitim Videolarımıza Buradan Ulaşabilirsiniz.


Kursoft Sosyal Medya hesapları ile sizlere daha yakınız…

Aşağıdaki logolara tıklayarak bizi takip edebilirsiniz…