0850 420 0 577
bilgi@kursoft.com.tr

KRS Teknik Servis Modülünde Hazır Arıza Kaydı Oluşturma

KursoftTeknik Servis ModülüKRS Teknik Servis Modülünde Hazır Arıza Kaydı Oluşturma

Mar

31

KRS Teknik Servis Modülünde Hazır Arıza Kaydı Oluşturma

KRS Teknik Servis Modülünde Hazır Arıza Kaydı Oluşturma

KRS v5 Teknik Servis Modülünde bazı arıza kayıtları standart olabiliyor, bu tip durumlarda her defasında aynı arıza kaydı bilgilerini girmek yerinde yapacağınız ayar sayesinde Hazır Arıza Kaydı oluşturabilir, bunları Yeni Servis İşleminde çok kolay bir şekilde seçerek işlemlerinize Hız Katabilirsiniz.

KRS Üst Menüden “Yönetici Menüsü” Yazlım Ayarlarına tıklanarak Admin kullanıcı Adı ve Şifresiyle giriş yaparak KRS Asistan Bölümüne gelinir.

KRS Asistan Bölümünden SERVİS AYARLARI na tıklarız.

Teknik Servis Parametleri içerisinde bulunan “Arıza Sekmesi” bölümüne gelerek “Yeni Arıza Kaydı Ekle” butonuna Başlık ve Arıza Bilgisini girerek Kaydet tuşuna basarak arıza kaydını oluştururuz.

Oluşturduğumuz arıza kaydını Yeni Servis Ekranında bulunan Hazır Arıza kaydı bölümünde kullanabiliriz.

 

Kursoft Sosyal Medya Hesapları ile sizlere daha yakınız….

Aşağıda ki logolara tıklayarak bizi takip edebilirsiniz…