0850 420 0 577
bilgi@kursoft.com.tr

Yaptığınız Ödemelere “Ödeme Dekontunu” Ekleyin

KursoftCari Modülü FinansYaptığınız Ödemelere “Ödeme Dekontunu” Ekleyin

Haz

8

Yaptığınız Ödemelere “Ödeme Dekontunu” Ekleyin

Yaptığınız Ödemelere “Ödeme Dekontunu” Ekleyin

Her işletmede zaman zaman borçlarımıza karşılık çeşitli ödemeler yapmaktayız ve yaptığımız ödemelerin karşılığında çeşitli isimlerde belgeler almaktayız, bu bazen para makbuzu olur, bazen ödeme dekontu bazen farklı bir isimde anılan aynı niteliğe sahip başka bir belge olabilir, her işletme bu belgeleri çeşitli şekillerde arşivler ve ihtiyaç halinde bu belgeleri arar bulur, tabi ki bu işlem biraz zaman alacak ve kaybolma deforme olma gibi riskler taşıyacaktır. Bu tip sorunların üstesinden gelmek KRS ile çok kolay. Almış olduğunuz belgeyi işlem anında tarayarak KRS’ye kaydedebilir, ihtiyaç halinde çok kısa bir süre içerisinde bu belgelere ulaşabiliriz.

Bu makalemizde bu işlemin nasıl yapılacağını sizlerle paylaşacağız.

Öncelilkle KRS üst menü Finans Modülü altında bulunan “Cari Hareket Ekle” butonu ile ödeme yapacağımız pencereye ulaşırız veya KRS ana sayfa üzerinde bulunan arama bölümünü kullanarak aynı pencereye ulaşabiliriz.

Açılan pencerede ödeme işlemi ile ilgili bilgileri doldurarak pencere üzerinde bulunan “Dosyalar ve Diğer bilgiler” sekmesine tıklarız.

Bu sekme üzerinden carinizden aldığınız ödeme makbuzunu bilgisayara tarayıcı yardımı ile kaydettiğiniz belgeyi “Dosya Seç” butonu ile ekleriz. Kaydet butonu ile işlemi kaydettiğimizde ilgili ödeme işlemine ait makbuz işleminize kaydedilmiş olacaktır.

İhtiyaç halinde yapmış olduğunuz işleme ulaşarak “Dosyalar ve Diğer Bilgiler” sekmesi içerinde bulunan ‘Görsellere Git” butonu yardımı ile eklemiş olduğunuz belgelere ulaşabilirsiniz.