0850 420 0 577
bilgi@kursoft.com.tr

Müşteri Sadakati Nedir, KRS ile Nasıl Raporlandırılır ?

KursoftCari Modülü KRS Serisi Pratik Bilgiler ve DokümanlarMüşteri Sadakati Nedir, KRS ile Nasıl Raporlandırılır ?

Mar

26

Müşteri Sadakati Nedir, KRS ile Nasıl Raporlandırılır ?

Müşteri Sadakati Nedir, KRS ile Nasıl Raporlandırılır ?

Müşteri sadakati, işletmeler için günümüzde, geçmişte olduğundan çok daha önemli ve yaşamsal bir kavram haline gelmiştir. Müşteriler için alternatif ürün ve hizmetlerin yoğun olduğu  günümüz ortamında, müşteri sadakatinin kazanılması ve sadık müşterilerin sayısının arttırılabilmesi, işletmelerin başarılarının esas göstergesini oluşturmaktadır. Ancak işletmelerin, müşteri sadakatini arzu etmeleri yeterli değildir, bu yönde çaba harcamaları ve müşteri sadakatine odaklanarak faaliyet göstermeleri gerekmektedir.

Sizde işletmenizde Kursoft Ön Muhasebe programlarını kullanıyorsanız, yapacağınız ufak bir filtre işlemi ile En Çok Satış Yaptığınız Carileri listeyebilir, bu carilerinize ekstra indirimler, hediyeler ve özel avantajlar sağlayabilirsiniz.

En Çok Satış Yaptığım (ilk 5, ilk 10, ilk 15 vs) Cari Listesine Nasıl Ulaşırım ?
KRS Üst Menü üzerinde bulunan Cari Modülünden Cari Listemize Ulaşırız, veya KRS Ana Sayfa üzerinde bulunan Cari Butonu yardımıyla da Cari Listemize ulaşabiliriz.
Listenin sol üst köşesinde bulunan Filtreleri Göster butonuna basarak filtre ekranına ulaşırız.
Filtre ekranında Sadakat Bölümünde yer alan En Yüksek Cariye Ulaşan seçimini yaptıktan sonra yanında ki kutucuktan ilk kaç carinin gösterilmesini istiyorsanız o sayının seçimini yaparak Uygula butonuna basmanız yeterlidir. Cari Listeniz seçmiş olduğunuz kritere göre filtrelenecektir.
Cari Modülü ile ilgili diğer makalelerimize buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.
Tüm Eğitim Videoları ve makalelerimize buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Kursoft Sosyal Medya Hesapları ile sizlere daha yakınız….

Aşağıda ki logolara tıklayarak bizi takip edebilirsiniz…