Cari Bazlı Ürün Bakiye Raporunu Nasıl Alırım?

Herhangi bir Carinize vermiş olduğunuz tarih aralığında

Filtre ekranı yardımı ile aldığınız raporu özelleştirebilirsiniz;

KRS üst menü üzerinde bulunan Cari Modülü > Raporlar > Cari Bazlı Ürün Bakiye Raporu (Satış) sekmesine tıklarız.

Açılan pencere üzerinden İlk Tarih ve Son Tarih filtresinden tarih aralığı belirleyebilirsiniz ve diğer filtrelerden raporunuzu özelleştirebilirsiniz. Rapor almak istediğiniz cariyi seçerek dilerseniz ekrana, dilerseniz yazıcınıza gönderebilirsiniz. Rapor aldığınızda ekran görüntüsü aşağıdaki gibi olacaktır.

Cari modülü ile ilgili diğer makalelerimize buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.

 

Exit mobile version