Oto Servis- Teknik Servis Modülü

KRS Teknik Servis Modülünde Hazır Arıza Kaydı Oluşturma

Kursoft KRS’nin kullanıcılarına sunduğu esnek kullanım ve kişiselleştirme özellikleri ile dikkat çekiyor. Bu yazımızda Teknik Servis Modülünde Hazır Arıza Kaydı Oluşturma işleminden bahsetmiş olacağız.

KRS v5 Teknik Servis Modülünde bazı arıza kayıtları standart olabiliyor, bu tip durumlarda her defasında aynı arıza kaydı bilgilerini girmek yerine yapacağınız ayar sayesinde Hazır Arıza Kaydı oluşturabilir, bunları Yeni Servis işleminde çok kolay bir şekilde seçerek işlemlerinize hız katabilirsiniz.

KRS üst menü Servis Modülü > Yeni İş Emri veya oluşturulmuş herhangi bir iş emri ekranı üzerinden işlemi gerçekleştirebilirsiniz. İş emri Ekranına ulaştıktan sonra Cihaz Arıza Bilgileri ve Müşteri Beyanı Kutucuğunun altında yer alan […] butonuna tıklayarak Hazır Metinler penceresine ulaşırız.

KRS Teknik Servis Modülünde Hazır Arıza Kaydı Oluşturma - Kursoft Yazılım

Bu pencere üzerinden daha önce oluşturmuş hazır arıza kayıtlarına ulaşabilir, sağ tuş yardımı ile arıza kaydını silebilir veya güncelleme yapabilirsiniz. Hazır metinler penceresi altında bulunan [+] butonuna tıklayarak yeni Hazır Arıza Kaydı oluşturabilirsiniz.

KRS Teknik Servis Modülünde Hazır Arıza Kaydı Oluşturma - Kursoft Yazılım

 

Oluşturduğumuz arıza kaydını Yeni Servis ekranında bulunan Hazır Arıza Kayıtları bölümünden kullanabiliriz.

 

İlgili Makaleler

Başa dön tuşu