Cari Modülü

Müşteri Sadakati Nedir, KRS ile Nasıl Raporlandırılır?

Müşteri Sadakati Nedir, KRS ile Nasıl Raporlandırılır?

Müşteri sadakati, işletmeler için günümüzde geçmişte olduğundan çok daha önemli ve yaşamsal bir kavram haline gelmiştir. Müşteriler için alternatif ürün ve hizmetlerin yoğun olduğu günümüz ortamında, müşteri sadakatinin kazanılması ve sadık müşterilerin sayısının arttırılabilmesi, işletmelerin başarılarının esas göstergesini oluşturmaktadır. Ancak işletmelerin müşteri sadakatini arzu etmeleri yeterli değildir, bu yönde çaba harcamaları ve müşteri sadakatine odaklanarak faaliyet göstermeleri gerekmektedir.

Sizde işletmenizde Kursoft Ön Muhasebe programlarını kullanıyorsanız, yapacağınız ufak bir filtre işlemi ile En Çok Satış Yaptığınız Carileri listeyebilir, bu carilerinize ekstra indirimler, hediyeler ve özel avantajlar sağlayabilirsiniz.

En Çok Satış Yaptığım (ilk 5, ilk 10, ilk 15 vs) Cari Listesine Nasıl Ulaşırım?
KRS üst menü üzerinde bulunan Cari Modülünden cari listemize ulaşırız veya KRS Ana Sayfa üzerinde bulunan Cari butonu yardımıyla da cari listemize ulaşabiliriz.
Müşteri Sadakati Nedir, KRS ile Nasıl Raporlandırılır? - Kursoft Yazılım
Listenin sol üst tarafında bulunan Filtre butonuna basarak filtre ekranına ulaşırız.
Müşteri Sadakati Nedir, KRS ile Nasıl Raporlandırılır? - Kursoft Yazılım
Filtre ekranında Sadakat bölümünde yer alan En Yüksek Cariye Ulaşan seçimini yaptıktan sonra yanındaki kutucuktan ilk kaç carinin gösterilmesini istiyorsanız o sayının seçimini yaparak Uygula butonuna basmanız yeterlidir. Cari listeniz seçmiş olduğunuz kritere göre filtrelenecektir.

 

İlgili Makaleler

Başa dön tuşu