Cari Modülü

Yeni Cari / Müşteri Ekleme

Bu yazımızda Yeni Yeni Cari / Müşteri Ekleme işleminden bahsetmiş olacağız.

Kursoft KRS’de bir işlemi yapmanın birden fazla yöntemi olduğundan bu makalemizde en sık kullanılan 3 yöntemden yöntemlerden bahsetmiş olacağız, kullanıcı olarak hangi yöntem size uygulamada kolay gelecek ise o yöntemi kullanabilirsiniz.


1.Yöntem

KRS üst menü üzerinde bulunan Cari > Yeni Cari Kart Oluştur

Yeni Cari / Müşteri Ekleme - Kursoft Yazılım


2.Yöntem

KRS üst menü üzerinde bulunan Cari > Cari Kartları Listele veya KRS ana ekranı üzerinden Cariler butonu ile Cari Listemize ulaşırız, açılan pencere üzerinden. Yeni Cari Butonu ile veya klavyenin ins tuşu yardımı ile Yeni Cari Ekle penceresine ulaşırız.

Yeni Cari / Müşteri Ekleme - Kursoft Yazılım


3.Yöntem

Aynı şekilde Cari Listemiz üzerinde sağ tuş yardımı ile Yeni Cari Ekle‘ye tıklayarak ürün ekleme penceresine ulaşırız.

Yeni Cari / Müşteri Ekleme - Kursoft Yazılım


Hangi yöntemi kullanırsanız kullanın Yeni Cari Ekle penceresine ulaşırsınız. Bu pencere üzerinde Firma Kodu ve Cari ünvanı zorunlu alanlar olup, diğer tüm alanlar opsiyoneldir, işletmenizin ihtiyacına göre kullanabilirsiniz.

Yeni Cari / Müşteri Ekleme - Kursoft Yazılım

İlgili Makaleler

Başa dön tuşu