Sözleşmeli Servisler Yönetimi
Servisinizde belirli müşterileriniz ile servis sözleşmesi üzerinden işlemler yapıyor olabilirsiniz, bu yazımızda KRS’de bulunan Sözleşmeli Servisler özelliğinin kullanılmasından bahsediyor olacağız.
YENİ SERVİS SÖZLEŞMESİ OLUŞTURMA VE OLUŞTURULAN SÖZLEŞMELERİ GÖRÜNTÜLEME
KRS Üst Menü > Servis > Yeni Sözleşme Girişi
Açılan pencere üzerinden Sözleşme Tutarını, sözleşme yapılacak Cariyi ve sözleşme başlangıç bitiş tarihleri seçeriz, ihtiyacınıza göre diğer alanları ve açıklama kısmını doldurabilirsiniz.
Kağıt olarak bir sözleşme imzalamışsanız Ek Bilgiler ve Belgeler bölümünden bu belgeyi taratarak ekleyebilirsiniz. İşlemler tamamlandıktan sonra kaydet butonu ile sözleşmemizi kaydetmiş oluruz.
KRS Üst Menü > Servis > Sözleşmeli Servisler veya servis iş emirleri ekranı üzerinde bulunan Servis Sözleşmeleri Sekmesinden sözleşmelerimize ulaşabilirsiniz.
Bu ekran üzerinden mevcut sözleşmeler üzerinde değişiklik yapabilir, oluşturmuş olduğunuz sözleşmeniz işlem görmediyse silinebilmektedir.
Sözleşmeli Müşterilerinizden İş Emri Oluşturma
KRS Üst Menü > Servis > Yeni Sözleşme Girişi
Yeni iş emri ekranında Firma Adı bölümünden Carinizi seçtiğinizde eğer aktif bir sözleşmesi varsa ekran görüntüsünde görünen Servis Sözleşmeleri penceresi açılacaktır, bu açılan pencere üzerinden ilgili sözleşmeyi seçerek işleme devam edebilir veya sözleşme kapsamında olmayan bir işlem ise Çıkış butonu ile sözleşmesiz işleminize devam edebilirsiniz.
Sözleşmeli yapılan işlemleri raporlamak
Sözleşme kapsamında yapmış olduğunuz işlemleri görüntülemek için Servis Sözleşmeleri ekranında ilgili sözleşmeye sağ tuş yardımı ile Sözleşme Geçmişine tıklayarak ulaşabileceğimiz gibi, KRS üst menü > Servis > Servis Ekstresi > Sözleşme bölümünden rapor almak istediğiniz sözleşmeyi seçerek rapor alabilirsiniz.