Cari ModülüFinans (Kasa-Banka)

Yaptığınız Ödemelere “Ödeme Dekontunu” Ekleyin

Yaptığınız Ödemelere “Ödeme Dekontunu” Ekleyin

Her işletmede zaman zaman borçlarımıza karşılık çeşitli ödemeler yapmaktayız ve yaptığımız ödemelerin karşılığında çeşitli isimlerde belgeler almaktayız, bu bazen para makbuzu olur, bazen ödeme dekontu, bazen farklı bir isimde anılan aynı niteliğe sahip başka bir belge olabilir, her işletme bu belgeleri çeşitli şekillerde arşivler ve ihtiyaç halinde bu belgeleri arar bulur, tabii ki bu işlem biraz zaman alacak, kaybolma ve deforme olma gibi riskler taşıyacaktır. Bu tip sorunların üstesinden gelmek KRS ile çok kolay. Almış olduğunuz belgeyi işlem anında tarayarak KRS’ye kaydedebilir, ihtiyaç halinde çok kısa bir süre içerisinde bu belgelere ulaşabiliriz.

Bu makalemizde bu işlemin nasıl yapılacağını sizlerle paylaşacağız.

Öncelilkle KRS üst menü Finans Modülü altında bulunan “Cari Hareket Ekle” butonu ile ödeme yapacağımız pencereye ulaşırız. Açılan pencerede ödeme işlemi ile ilgili bilgileri doldurarak pencere üzerinde bulunan “Dosyalar ve Diğer bilgiler” sekmesine tıklarız.

Yaptığınız Ödemelere "Ödeme Dekontunu" Ekleyin - Kursoft Yazılım

Bu sekme üzerinden carinizden aldığınız ödeme makbuzunu bilgisayara tarayıcı yardımı ile kaydettiğiniz belgeyi “Dosya Seç” butonu ile ekleriz. Kaydet butonu ile işlemi kaydettiğimizde ilgili ödeme işlemine ait makbuz işleminize kaydedilmiş olacaktır.

Yaptığınız Ödemelere "Ödeme Dekontunu" Ekleyin - Kursoft Yazılım

İhtiyaç halinde yapmış olduğunuz işleme ulaşarak “Dosyalar ve Diğer bilgiler” sekmesi içerinde bulunan ‘Görsellere Git” butonu yardımı ile eklemiş olduğunuz belgelere ulaşabilirsiniz.

 

İlgili Makaleler

Başa dön tuşu