0850 420 0 577
bilgi@kursoft.com.tr

Sıkça Sorulan Sorular

KursoftSıkça Sorulan Sorular

 

Kursoft firmasından almış olduğum lisanslar süreli mi?

Kursoft Yazılım ürünlerinde yıllık ve süresiz lisanslama imkanları bulunmaktadır. Lisanslama türleri paketlere ve ihtiyacınıza göre değişiklik gösterebilir; sipariş esnasında ilgili programa ait tanımlanan lisans alım seçeneklerini görebilirsiniz.

Kullanmış olduğunuz lisansın durumunu, süresini ve tüm bilgilerini programınızın Yönetici Menüsü > Lisans İşlemleri bölümünden görebilirsiniz.

Teknik destek için ek bir ücret öder miyim?

Kursoft firmasından almış olduğunuz ürünlerde alındığı gün itibari ile 3 ay boyunca ücretsiz teknik destek ve aldığınız pakete göre değişkenlik gösteren 1-3 saat eğitim imkanı vardır.

Kursoft ürünlerinde devir ücreti bulunmamaktadır; devir işlemini kendiniz yapmanız kaydıyla ücret ödemezsiniz. Detaylar için buraya tıklayınız.

Destek paketlerinin fiyat bilgilerine müşteri panelinizden ulaşabilirsiniz. Müşteri paneline ulaşmak için buraya tıklayınız. 

Güncellemelere ücret öder miyim?

Kursoft kullanıcıları ürünü aldığı gün itibariyle 1 yıl boyunca güncellemeleri ücretsiz alır, süresiz lisanslar için bir yıl sonrasında ise güncelleme paketi edinerek ya da destek sözleşmesi yenileyerek güncelleme almaya devam eder. Yıllık lisanslamalarda güncelleme paketi lisans uzatma işlemi ile birlikte gelmektedir.

Süresiz lisanslar için güncelleme paket fiyat bilgilerine müşteri panelinizden ulaşabilirsiniz. Müşteri paneline ulaşmak için buraya tıklayınız. 

Kursoft Yazılım'dan nasıl destek alabilirim?

Kursoft Yazılım olarak destek konusunda bizi diğer firmalardan ayıran birçok özelliğimiz var.

Hafta içi her gün, destek almak için müşteri panelimizden ve müşteri hizmetleri telefon numaramızdan ulaşabilirsiniz.

Müşteri paneline ulaşmak için buraya tıklayınız. 

Müşteri Hizmetleri : 0850 420 0 577

Kursoft'a eski programımdaki dataları aktarabilir miyim?

Kursoft Yazılım ürünlerine eski programınızdaki dataları aktarmanız mümkündür.

Kullanmış olduğunuz program cari ve stok kartlarını excel dökümü olarak size veriyorsa bizimle irtibata geçebilirsiniz.

Kursoft Yazılım destek ekibi data aktarım işlemini ücretsiz olarak gerçekleştirecektir.

Data aktarımı cari kartlar için sadece cari kartlar ve bu kartların tüm detaylarını kapsamaktadır.

Data aktarımı stok kartlar için sadece stok kartlar ve bu kartların tüm detaylarını kapsamaktadır.

Detaylı bilgi için bize ulaşın. 

Fatura, Form ve Rapor Tasarımı gibi işlemler ücretli mi?

Herhangi bir Kursoft ürünü edindiğinizde ilk lisanslama tarihiyle birlikte 90 gün telefon desteğiniz bulunmaktadır, bu süre zarfı içerisinde 1 adet form tasarım hizmetini ücretsiz alabilirsiniz. Bunun dışındaki tasarım taleplerinizde dilerseniz gelişmiş tasarım arayüzü sayesinde tasarımlarınızı kendiniz yapabilir ya da tasarım hizmeti alabilirsiniz.

Destek paketlerinin fiyat bilgilerine ve sadece Fatura, Form ve Rapor Tasarımı fiyat bilgilerine müşteri panelinizden ulaşabilirsiniz. Müşteri paneline ulaşmak için buraya tıklayınız. 

KRS Yazılımı Nasıl Yedeklerim?

Kursoft ürünleri içindeki datalarınız için tek tıkla yedekleme işlemi yapabilirsiniz.

Yedekleme / Geri yükleme dokümanı için buraya tıklayınız.

Güncellemede gelen özelliklerden nasıl haberdar olurum?

Bu bağlantıda her versiyona özel güncelleme logları yer almaktadır.

Sorunuz mu var?

Sorunuz mu var?

Kursof ürünleri ve hizmetleri hakkında sorularınızı destek@kursoft.com.tr adresine e-mail yoluyla iletebilirsiniz.