Hayatı Kolaylaştıran Çözümler

Sıkça Sorulan Sorular

Kursoft / S.S.S

Almış olduğum lisanslar süreli mi?

Kursoft Yazılım ürünlerinde yıllık ve süresiz lisanslama imkanları bulunmaktadır. Lisanslama türleri paketlere ve ihtiyacınıza göre değişiklik gösterebilir; sipariş esnasında ilgili programa ait tanımlanan lisans alım seçeneklerini görebilirsiniz.

Kullanmış olduğunuz lisansın durumunu, süresini ve tüm bilgilerini programınızın Yönetici Menüsü > Lisans İşlemleri bölümünden görebilirsiniz.

Destek için ek bir ücret öder miyim?

Kursoft firmasından almış olduğunuz ürünlerde alındığı gün itibari ile 90 Gün boyunca ücretsiz teknik destek ve aldığınız pakete göre değişkenlik gösteren 1-3 saat eğitim imkanı vardır.

Ayrıca Kursoft hiç bir zaman devir ücreti almaz devirleri tek tıkla yapabileceğiniz basit bir devir modülü mevcuttur Detaylar İçin Tıklayın

Güncellemelere ücret öder miyim?

Kursoft kullanıcıları ürünü aldığı gün itibariyle 1 yıl boyunca güncellemeleri ücretsiz alır, süresiz lisanslar için bir yıl sonrasında ise güncelleme paketi edinerek ya da destek sözleşmesi yenileyerek güncelleme almaya devam eder. Yıllık lisanslamalarda güncelleme paketi lisans uzatma işlemi ile birlikte gelmektedir.

*Bulut lisanslar hiç bir zaman güncelleme ücreti ödemez, bulut kullanımları aktif olduğu sürece güncellemeleri ücretsiz alır.

Kursoft Yazılım'dan nasıl destek alabilirim?

Kursoft Yazılım olarak destek konusunda bizi diğer firmalardan ayıran birçok özelliğimiz var. Hafta içi her gün, destek almak için müşteri panelimizden ve müşteri hizmetleri telefon numaramızdan ulaşabilirsiniz. Ayrıca web sitemizde bulunan canlı destek üzerinden de bizlere yazabilirsiniz.

Eğitim videolarımız ve diğer destek kanallarımız için Destek Merkezini ziyaret edebilirsiniz.

Eski programımdaki dataları aktarabilir miyim?

Kursoft Yazılım ürünlerine eski programınızdaki dataları aktarmanız mümkündür. Kullanmış olduğunuz program cari ve stok kartlarını excel dökümü olarak size veriyorsa bizimle irtibata geçmeniz durumunda aktarım ücretsiz olarak yapılacaktır.

Aktarım cari ve stok kartlarını kapsamaktadır.

Barkod desteği mevcut mu?

Tüm ürünlerimizde barkodlu satış, barkod yazdırma, birden fazla barkod tanımla özellikleri mevcuttur.

Yıl Sonu Devir İşlemlerini Nasıl Yaparım?

Kursoft Yazılım müşterileri devir işlemleri için randevu, destek talebi, devir ücreti gibi maliyet ve zaman kaybı yaşatan senaryolar yaşamaz.
Devir zamanı geldiğinde tek tıkla devir yapabilirsiniz Devir İşlemleri İçin Tıklayın

Demo kullanımında girilen veriler, demo sona erdiğinde silinecek mi?

Demo kullanımı süresince girmiş olduğunuz veriler, siz silmediğiniz sürece silinmez. Satın alma sonrası istediği takdirde Lisanslı programa aktarımı gerçekleştirilebilir.

Kursoft ürünlerinde girdiğim faturaların resmi bir değeri var mı ?

Kursoft Ön Muhasebe ürünleri içerisinde girmiş olduğunuz faturaları, seri numaraları bir faturaya basmadığınız ya da e-fatura/e-arşiv olarak göndermediğiniz sürece resmi kaydı bulunmamaktadır.

e-Ticaret ve Pazaryerleri İle Entegrasyon Var Mı?

Tüm pazaryerleri ile entegrasyonumuz bulunmakta olup başta TicimaX olmak üzere birçok sistemle de entegrasyonumuz bulunmaktadır. Ayrıca birçok tedarikçi ile XML entegrasyonumuz mevcut olup Kursoft üzerinden tek tıkla pazaryerleri siparişlerinizi çekebilirsiniz.

Detaylar için Entegrasyonlarımız sayfasına göz atabilir veya Hemen Bir Sohbet Başlatabilirsiniz.

Müşteri Numarasına Nasıl Ulaşırım

Kursoft müşteri numaranız programın giriş ekranı ve açıldıktan sonra en altında yazmaktadır. Şayet Kursoft KRS açılmıyor ve müşteri numaranıza ulaşmanız gerekiyorsa Kursoft Müşteri Paneli alanından giriş yaparak öğrenebilirsiniz.
Müşteri numaranız giriş yaptıktan sonra solda görünecektir. Müşteri panel bilgilerinizi hatırlamıyorsanız yine aynı sayfadan şifre sıfırlama yapabilirsiniz.

Farklı Bir sorunuz mu var? Hemen Cevaplayalım